Is it love or just a feeling?

Asså, det är en grej jag bara inte kan förstå. Hur kan man veta om en känsla är kärlek, eller om känslan bara är en längtan?
Tänk dig att du har varit intresserad av en person, att personen är och har varit väldigt gullig och snäll mot dig, men att du själv har varit väldigt osäker på om det är rätt eller fel det som håller på att hända.. Så vad gör du? Eller frågan är väl snarare vad jag gör.. Jo, jag dissar personen. Vi slutar träffas och pratar inte lika mycket som förr.. Men ja, nästan varje gång som jag nu träffar denna person så är det som att det i alla fall är någon känsla som kommer tillbaka.. Det är så svårt att säga.. Skulle det vara kärlek, eller är det bara något som ligger och är intressant, men som aldrig kommer att vidareutvecklas? Ja, det är nog frågor som jag inte kommer att få reda på nu precis!
Jag tänker inte gå snabbt fram! Han är verkligen en helt underbar person! Omtänksam, härlig, snäll och söt. Har sitt eget sätt att vara, ja speciell. Så ja, jag vill inte göra honom ledsen, jag tänker som sagt inte skynda på det den här gången! Jag ska vänta och se. Ja, till och med låta månader passera för att helt enkelt reda ut denna känsla. För en härlig vänskap vill man inte heller förstöra i första taget! Jag är oerhört ledsen om jag har gjort dig besviken eller sårad!

I'm sorry


http://fc00.deviantart.com/fs19/f/2007/281/d/4/Graffiti_Love_by_JDawg4098.jpg

Kommentarer
Postat av: sophia

ja det där är en svår fråga :( håll ut!



sv: tack för kommentaren :)

2009-04-17 @ 23:46:41
URL: http://sophiapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0