Genrep

Oj oj oj! Behöver jag säga mera? Första dan på jobbet nu under denna sommar! Grönan here I come again! Jag vet att man verkligen inte ska klaga idag! Hade schemalagt ca 4h idag.. Och när det var lite mer än 1h kvar kommer servicechfen och frågar om jag vill gå hem tidigare!! =) =D Ja, jag vet.. Visst blir man glad! Så ja, jag jobbade väl bara ca 3h idag! Och trotts det så känner man hur trötta fötterna är nu efter första dagen! Det känns verkligen att det var ett par månader sen sist man stod där i stånden! Men men, jag fick i alla fall åka lite härliga karuseller =D pop-expressen är verkligen en skön favorit!! ME LIKE <3 Så, ja.. en chill dag idag ^^ Till skillnad mot hur morgondagen kommer att se ut! ett 12.5h pass! HJÄLP! DÅ pratar vi om ONT i fötterna!! upp didigt, och säng sent! suck! Men, men allt kommer att gå! Speciellt då man har så härliga medarbetare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0